סקטור הגיימינג הפך ללהיט בצל תקופת הקורונה, הריחוק החברתי והבידוד עשו את שלהם ואנשים חיפשו מקום מפלט להעברת התקופה.
בשבוע הראשון של הסגר בארה”ב רשמה התעשייה הכנסות של כ-10 מיליארד דולר עקב זינוק חד בשיעור של 75% בשימוש במשחקי וידאו (לפי מחקר של ווריזון).
מאז מרץ, רשמה תעשיית המובייל צמיחה בשיעור של 17% ותעשיית הקונסולות הראתה צמיחה מרשימה בשיעור של 46%.
החברות המובילות את התחום
Take-Two, EA, ACTIVISION
דיווחו על זינוק בהכנסות וכתוצאה מכך רשמו מניות החברות עלייה בשיעור של כ-25%-35% מתחילת השנה
בזמן שמדד ס&פ 500 בתשואה אפסית.
תעשיית הגיימינג מהווה כיום כ-30% מתעשיית הבידור העולמית. ככל שתקופת הריחוק החברתי והסגרים יימשכו, אנו נמשיך ונראה את המשך הצריכה של הבידור הביתי וסקטור הגיימינג כחלק בלתי נפרד ממנו.
👆 ללא ספק מדובר באחד הטרנדים החמים בתקופה זו.
* אין באמור כדי להוות תחליף לייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני בידי בעל רישיון עפ”י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות של קבוצת אינפיניטי להשגת תשואה כלשהי. קבוצת אינפיניטי מחזיקה ו/או עשויה להחזיק ו/או למכור במסגרת פעילותה השוטפת, ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים של המדד הנסקר, והיא עשויה לקיים קשרים עסקיים נרחבים ומגוונים עם חברות במדד הנסקר, למועד פרסום זה ו/או במועדים אחרים, הכל כמפורט לעיל ובין היתר משום כך ולאור האמור לעיל עשוי להיות לקבוצת אינפיניטי ו/או נושאי המשרה שלה ו/או מנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה עניין אישי בנכסים ו/או בחברות ו/או בניירות הערך המוזכרים בכתבה, לרבות חברות המנויות במדד הנסקר. אין בתשואות העבר כדי להבטיח תשואות דומות בעתיד. טלח.