OPEN
הכירו את Open
מערכת התשלומים החדשה מבית אלטשולר שחם
הדרכה
התחברות ראשונית למערכת Open
בסרטון זה נלמד איך להתחבר בפעם הראשונה למערכת שלנו
הדרכה
טעינת כספים והמרה
בסרטון זה נלמד איך להטעין ולהמיר כספים במערכת Open
הדרכה
הקמת ספק
בסרטון זה נלמד איך להקים ספקים בתוך מערכת Open
הדרכה
הקמת העברה
בסרטון זה נלמד איך להקים העברה ולבצע תשלומים לספקים במערכת Open
הדרכה
אדמיניסטרציה
בסרטון זה נלמד איך להנפיק דוחות, לצפות בהיסטוריית פעולות ולבצע מגוון פעולות נוספות באפליקציית Open
מידע שווה כח, ידע שווה כסף
אילו צמדי מטבעות אפשר להמיר ב-OPEN?
OPEN תומכת בכ-300 צמדי מטבעות שונים אפשר לראות את כולם כאן >> אם לא מצאת את צימוד המטבעות שרצית להמיר, אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק אפשרות להוסיף אותו לחשבון שלך.
ביקשתי להמיר מטבע ואין לי יתרה בחשבון, מה אפשר לעשות?
אל דאגה, OPEN מאשרת עסקאות בהתאם ליתרה הפנויה שלך. המרת מטבע תבוצע רק כשיש מספיק יתרה פנויה מהמטבע הנמכר.
המרת מטבע יכולה להיכשל?
אפשר לבצע המרה רק בימים שיש מסחר בביצוע ההמרה, OPEN תציע לך לבחור בין עסקה לערך של היום (TOD) לעסקה לערך של מחר (TOM) אם אישרת את הציטוט, ההמרה תתבצע בהצלחה. חשוב לדעת: אם בחרת בעסקה לערך של מחר, המערכת תשמור את יתרת המטבע הנמכר ביתרה השמורה שלך, עד לביצוע ההמרה בפועל
איך אפשר להקים מוטב חדש?
אפשר להגדיר מוטב חדש בOPEN בקלות הנה סרטון הסבר קצר >> חשוב לדעת: הקמת המוטבים והניהול שלהם היא בידיים שלך.
הקמתי מוטב והסטטוס שלו "ממתין לאישור". מדוע?
OPEN בודקת את המוטבים החדשים שלך, הרגולציה מחייבת אותנו לבדוק כל מוטב חדש. ברוב המקרים, הבדיקה תהיה מהירה ולא תשתקף במערכת, אבל במקרים מסוימים אנחנו צריכים לבצע בדיקה ידנית נוספת למוטב, לפני שנאשר לך לבצע אליו העברות. במקרים אלו, נעדכן אותך שהמוטב הוקם בהצלחה והועבר לבדיקה שלנו. אל דאגה, הבדיקה בדרך כלל מתבצעת תוך 24 שעות או פחות.
מה ההבדל בין סוגי סכמות התשלומים השונות (Local / Priority)?
OPEN מאפשרת לך לבחור את סוג התשלום המתאים לך בהקמת מוטב חדש, נבקש ממך להזין את נתוני חשבון הבנק שלו, ואת אופן ההעברה מול הספק הזה:
תשלום מקומי - Local:
תשלום המתבצע בתשתית ישירה, ללא בנקים מתווכים.
בתשלום מסוג זה אין אישור SWIFT, אבל אפשר לקבל אישור העברה.
יתרונות התשלום ב-Local:
✅ עלות נמוכה יותר
✅ ביצוע מהיר - בדרך כלל עד 3 ימי עסקים
חשוב לדעת: היצע המדינות בסוג התשלום הזה קטן יותר.
תשלום SWIFT - Priority:
תשלום המתבצע באחת משתי אפשרויות תשלום:
SHA - המוטב והמשלם מתחלקים בסכום עמלות הבנקים המתווכים
OUR - עמלות הבנקים נגבות מהמשלם בלבד.
יתרונות התשלום בSWIFT:
✅ תשתית רחבה שכוללת היצע מדינות רחב
✅ מעקב אחר התשלום באמצעות קוד SWIFT
חשוב לדעת:
🔸 בתשלום Priority אין התחייבות על מועד התשלום בפועל.
🔸 עלות ההעברה משתנה בהתאם לסוג התמחיר שביקשת במועד ביצוע התשלום.
🔸 בתשלום Priority SHA קשה לדעת מראש מה תהיה העלות של המוטב בקבלת הכספים
איך לבצע תשלום למוטב?
עם OPEN אפשר לבצע תשלום לספקים ולעקוב אחר ההעברה בקלות דרך כרטסת הספק, לאחר שהקמת את המוטב במערכת:
✅ לבחור את הספק מהרשימה.
✅ להגדיר את הסכום לתשלום ולהוסיף את החשבונית על התשלום.
✅ לצרף אישור מורשה חתימה לביצוע ההעברה.
בסיום ההעברה, אפשר לשלוח לספק מסמך PDF עם אישור ההעברה לחשבונו. אפשר תמיד לעקוב אחר סטטוס ההעברה בחשבון שלך ב-OPEN
מה ההבדל בין מחיר SHA למחיר OUR בהעברת Swift?
OPEN מאפשרת לך לבחור את סוג התשלום המתאים לך תשלום SWIFT - Priority מתבצע באחת משתי אפשרויות תשלום: SHA - המוטב והמשלם מתחלקים בסכום עמלות הבנקים המתווכים. OUR - עמלות הבנקים נגבות מהמשלם בלבד, והספק מקבל את התשלום במלואו.
הקמתי העברה למוטב, מתי הספק שלי יקבל את הכסף?
מועד התשלום תלוי בסוג ההעברה שבחרת: העברת Local: התשלום יתבצע תוך יומיים מאישור התשלום, ועשוי אף להתבצע מיידית. העברה זו היא העברה בעלות נמוכה יותר, המתבצעת במספר מצומצם של מדינות.
העברת Priority - Swift: מועד התשלום עשוי להשתנות מהעברה להעברה, בגלל ההסתמכות על גורם שלישי, אך לרוב הוא יהיה מהיר יותר מהעברת Local העברה זו עשויה להיות יקרה יותר, אך היצע המדינות בהן היא מתאפשרת רחבה יותר.
ספק שינה או הוסיף פרטי חשבון, מה עושים?
אפשר להוסיף פרטים לחשבון למוטב קיים, אבל לא ניתן לשנות את מספר החשבון. אם הספק שלך החליף את חשבון הבנק שלו, אפשר להקים מוטב חדש עם הפרטים החדשים. במקרה כזה, יש להפוך את הספק הקודם ל"מושהה".
ביצעתי העברה לספק. איך אפשר לשלוח לו אישור העברה?
אפשר להוציא בקלות אישור העברה ב-PDF בכל העברת תשלום, אפשר בסיום הפעולה להפיק אישור העברה ב-PDF. האישור הוא מסמך חתום על ידי אלטשולר שחם פייננשיאל סרוויסס, והוא מהווה אסמכתה על ההעברה.
את האישור אפשר להפיק ממסך היסטוריית פעולות, או מכרטסת הספק.
אפשר להעביר תשלום לאדם פרטי?
מערכת OPEN מאפשרת הקמת מוטב רק כשהמוטב הוא תאגיד. לא ניתן להעביר כספים לאנשים פרטיים דרך המערכת.
החלפתי מספר טלפון או כתובת מייל. מה לעשות?
OPEN שומרת על המידע שלך 🔏 ולכן אפשר לעדכן את פרטי הכניסה שלך: טלפון וכתובת מייל - רק דרך שירות הלקוחות שלנו. בפנייה אלינו, נבקש ממך לענות על מספר שאלות זיהוי, ואז נוכל לעדכן את הפרטים שלך.
יש לי מספר חשבונות ב-OPEN. צריך שם משתמש שונה לכל חשבון?
אין צורך, אנחנו נשייך את הטלפון וכתובת המייל לכל חשבון שלך. בכניסה ל-OPEN, אפשר לעבור בקלות בין חשבונות.
אילו דוחות אפשר לקבל מ-OPEN?
OPEN מאפשרת לך להוציא דוחות בקלות, בלשונית "דוחות" אפשר למצוא:
✅ אישור ניהול חשבון
✅ שיערוך יתרות נכון לתאריך לבחירתכם
✅ דוח מוטבים
✅ דוח תנועות כספיות
ביצעתי פעולה בחשבון, והיא מופיעה כ"ממתין לאישור". למה?
חלק מהפעולות ב-OPEN מצריכות בדיקה שלנו. במקרה כזה, אפשר יהיה לראות את הפעולה במסך "פעולות ממתינות", תחת הלשונית "ממתין לאישור OPEN". אם יש לך שאלה על פעולה ספציפית, צוות השירות שלנו ישמח לענות עליה בשעות הפעילות
איך אפשר להוסיף או להסיר מורשה מחשבון OPEN?
המורשים בחשבון שלך מוגדרים בזמן הקמת החשבון, כשאפשר להגדיר שלוש רמות הרשאה: מורשה חתימה, מורשה פעולה ומורשה צפייה. אפשר לבקש לשנות או להוסיף מורשים במערכת ושירות הלקוחות שלנו יחזור אליכם לסיום טיפול בבקשה.
איך אפשר לסגור את החשבון?
השאלה הזו מעציבה אותנו :( אבל אם בכל זאת החלטת לסגור את החשבון, צריך פשוט להיכנס ל"הגדרות חשבון", ולבחור ב"סגירת חשבון" נציג שלנו ייצור איתך קשר לביצוע הפעולה.
אפשר להעביר כסף לחשבון שלי בישראל?
אפשר לבצע העברה לחשבון שלך דרך שירות הלקוחות באמצעות טופס צור קשר >> מבטיחים לטפל בבקשה שלך במהירות, בשעות הפעילות שלנו.
מה שעות הפעילות של OPEN?
OPEN כאן בשבילך תמיד אפשר להיכנס לOPEN בכל זמן שנוח לך מכל מחשב או טלפון חכם, לקבלת מידע וצפייה בנתונים שלך. עם זאת, חשוב לזכור שביצוע פעולות מסוימות על גבי המערכת תלויה בספקי משנה אחרים, ולכן בזמנים מסוימים לא ניתן יהיה לבצע פעולות כמו המרה או תשלום. גם צוות השירות והתמיכה הטכנית שלנו כאן לכל שאלה: בימי א': – 08:00 – 16:00 ב' – ה': 08:00 – 18:00 ימי ו' 08:00 – 14:00 📞 073-2099113 שלוחה 3
חשבון OPEN הוא חשבון קרדטורי, איך זה משפיע עליי?
חשבון קרדטורי הוא חשבון בפלוס בלבד, ולא ניתן להיכנס בו למינוס. זה אומר שאפשר יהיה לבצע פעולות בחשבון רק אחרי הטענת יתרה.
איך אפשר להטעין יתרה לחשבון?
אפשר להטעין יתרה לחשבון שלך ב-OPEN בהעברה בנקאית: מחשבון הבנק שלך בישראל ⬅️ לחשבון הבנק של אלטשולר שחם פיננשייל סרביסס בע"מ בישראל. אנחנו נעדכן את היתרה בחשבון שלך ב-OPEN לאחר ביצוע ההעברה. חשוב לדעת: אפשר להטעין יתרה בשקלים בלבד.
איפה אפשר לראות מה היתרה שלי בחשבון?
ב-OPEN אפשר תמיד לצפות ביתרות בחשבון. הן מופיעות תמיד בחלק העליון של המסך. בנוסף, בדף הבית בשורה המודגשת.
אני רואה שני סוגי יתרות בכל מטבע, מה המשמעות של כל סוג יתרה?
OPEN משקפת לך את כל המידע על הכספים בחשבון שלך: יתרה בתהליך: יתרת כספים שביקשת להעביר, והעסקה ממתינה לביצוע. היתרה הזו לא פנויה לשימוש. יתרה פנויה: יתרת כספים בה אפשר להשתמש לעסקת תשלום או המרה. כדי לבצע עסקה, היתרה הפנויה צריכה להיות גבוהה מסכום העסקה.